Blabberista Blog



איקאה

בטח כולכם כבר קיבלתם את הקטלוג החדש של איקאה.
4 פעמים בחיי הייתי באיקאה וכל אחת נגמרה במפח נפש קל. אומנם אני מהלכת שם ונפעמת מהפסיכולוגיה השיווקית הנהדרת (אני לא חושבת שמישהו יוצא משם בלי לקנות משהו)אבל מסיימת את הטיול רצוצה ועייפה מאוד. מדהים אותי כל פעם מחדש איך הורים מגיעים עם הילדים ובמקום לעבור ולקנות מה שצריך, הופכים את זה לבילוי משפחתי לכל דבר, אבל זה כבר דיון אחר.
לפני יומיים קיבלתי את קטלוג איקאה החדש. כל לילה אני מרפרפת בין הדפים, אחד הדברים האהובים עלי הוא לדפדף בין ברושורים וכך אני הולכת לישון כשדמיונות שווא על ריהוט אופפות את מוחי. דבר אחד מפריע לי לאורך הדפדוף, משהו השתנה , אני עדיין לא סגורה אם אני אוהבת את הקטלוג החדש או לא אבל לעת עתה ניתן לראות שגודל העמוד שונה (על פי רוב את הגודל הזה עושים באירופה ופחות בארץ , אם אני לא טועה 28/20.5) הטקסטים קצת חלשים (נראים כמו תרגום משוודית) ומישהו ניסה לעשות שם שינוי שלא ממש עבד. יותר מידי התלקקות, יותר מידי טקסט, רקעים צבעוניים לא ברורים.
מסקנות סופיות ימסרו בהמשך…
בינתיים אני אמשיך לדפדף ולדמיין אבל אולי עם קצת פחות חשק.


כתיבת תגובה