Blabberista Blog



תסחט לי תפוז

לפעמים אני פתי, מודה. מן תמימות כזו שאני בוחרת בה כדי להמשיך לחיות חיים נעימים וורודים (דאע״ש בחיים לא יגיעו לכאן, לא תהיה מלחמה בקיץ הבא וכולם אוהבים את כולם נורא).

אבל זה לפעמים…

ברוב הזמן הצינויות וההסתכלות הביקורתית שולטות.

אולי זו הסיבה שכשראיתי את הפרסומת ה״די״ חדשה לפריגת עם חתיכות פרי בעיקר גיחכתי.

לא, לא מההומור הירוד, אלא מהרצון שלהם שנאמין שאכן נסחטו תפוזים ואכן הציפה שלהם מופיעה לי במיץ.

אני די בטוחה שיש שם מיץ תפוזים שעבר סחיטה, פסטור, תוספים שונים ומשונים ואו אז הוגש לשולחננו, כבר שנים שאני לא שותה את המיצים האלו מתוך מחשבה/ידיעה שיש שם בעיקר סוכר ומינוס גדול בויטמין c או כל ערך תזונתי אחר ולהשמין אני מעדיפה מפיצה!

אבל נו מילא

מעבר להכל מפתיעה ההגחכה שהיא כביכול הומור (ירוד יש לציין) שבה בחרו להעביר את המסר.

עמך ישראל לבטח ישמח, כך אמר לעצמו משרד הפרסום

תראו קטע, הוא יושב ומנער ומנערים אותו והוא כזה אדיוט איזה צחוקים

נמוך יותר מים המלח

אבל בלי קשר או אולי עם, נתקלתי בפרסומת או יותר נכון תיאור של מהלך שיווקי של רשת סופרמרקטים צרפתית – intermarche שהחליטה להקים מותג מיץ תפוזים משל עצמה ובו שעת הייצור הופכת לשם המותג ובכך מדגישה את הטריות של המיץ.

אם המיץ נעשה ב14:35 אז הוא נקרא מיץ 14:35 וזה גם שם המותג שלו.

עושים אותו בחנות עצמה, ממתגים אותו לפי השעה שבה יוצר ומעמידים במקרר.

מדליק לגמרי, יצר באזז היסטרי גם ברשת החנויות וגם און ליין ונראה כמו מהלך גאוני כדי לייצר את המיצוב של הרשת כרשת שדוגלת בטריות מעל הכל. אם רק פריגת היו חושבים על זה כמהלך שמעביר מסר של טריות ואותנטיות ולא חתיכות פרי שהם שותלים בסוף תהליך הייצור של המיץ, העולם היה נראה וורוד (או כתום) יותר.

רק חבל שכשנכנסים לאתר הרשת לא רואים ולו זכר קטן למהלך. אולי אם הייתי דוברת צרפתית..

אז שלום…תעשה טובה! אתה הרבה יותר מוכשר מזה.

ושיהיה לכולנו לרוויה!

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: