Blabberista Blog



זה בילבורד או קיר טיפוס?

היכולת לייצר עניין בפרסום היא תמיד משימה.

אנחנו כל כך מוצפים במסרים וכל כך למודי פרסום, שרוב הסיכויים שזה יעבור אצלנו ויצא.

יכנס מהעין, יחדור לאוזן ויצא מהצד השני.

לא באמת יצליח להשאר שם לזמן רב.

לא סתם טוענים יודעי דבר, שכדי לחדור לתודעת לקוח, צריך מינימום של 8 ״מפגשים״ על פלטפורמות שונות איתו, כדי להתחיל ליצר מודעות.

במקרה הנ״ל, נראה לי שהפרסום הצליח בפעם אחת טובה במיוחד לחדור לתודעה.

וזה האמת, כל היופי באמביאנט.

היכולת להשתמש בנוף לטובת הפרסום בדרכים שהן שונות, מאתגרות, מייצרות באזז ועניין ובעיקר תופסות נכון את העין, הקשב ולפעמים גם את הלב.

מותג משקאות אנרגיה וויטמינים powerade  יצר לוחות מודעות, בילבורדים, שהם גם מתקני כושר.

כאלו שאתה יכול להשתמש בהם כדי להוכיח לעצמך ולאחרים, שיש לך יותר כוח ממה שאתה חושב.

אז קודם כל יש כאן יצירת מעורבות, הנעה לפעולה (אנשים באמת שיחקו עם המתקנים)

ויש כאן חשיפה

ויש כאן עניין

ויש כאן באזז

ויש בסוף, חלוקת טעימות של משקה אנרגיה.

מה עוד נבקש מפרסום?

בקיצור, כמעט מושלם ואפילו מעלה חיוך…

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: