Blabberista Blog



יחי הילדות

הנה אני מוציאה את זה החוצה…שמישהו בבקשה יסביר לי מה עובר בזמן האחרון (או הלא כל כך אחרון) על כל המפרסמים הישראלים, לפחות רובם? למה כל הפסקת פרסומות נשמעת כמו ביקור בגן? למה כל פרסומת ולא משנה אם היא לבנק, לביטוח, לחברות תעשיה, לסבון, לאינטרנט או למיץ מלווה בקול ילדותי חביב, בכוכב ילד, בילד וזהו? מה הולך אנשים??
אז נכון שאין על חיות וילדים בפרסומות אבל יש הרגשה שקצת הגזמתם לאחרונה ואני מנסה להבין למה? האם זו הדרך שלכם לחבב עלינו את כיל? האם זו הדרך לתת לנו, הציבור, ההדיוט (ואולי לטעמכם האדיוט) לבלוע את הגלולה המרה? כי אם ילד מסביר הכל נשמע הרבה יותר עדין? זהו, נמאס לי…אחרי חודשים שאני רואה את התופעה הגיע הזמן שלי להגיד, יאללה חלאס.
איפה היצירתיות נעלמה? אם הדבר היחיד שעולה במוחכם כשאתם ניגשים למשימה הוא ילד, זה אומר דרשני. אז ישבתם וחשבתם לעצמכם, איך נעביר את המסר בצורה הטובה ביותר, איך נייצר הזדהות, חיבה למותג ואז הברקתם "ילד"! מהר הקופי רשם איזה טקסט ורצתם לצלם.
בבקשה רבותי, קחו את עצמכם בידיים, תפתחו את הראש. ילד זה לא להיות יצירתי, בימנו זה ללכת על האופציה הקלה ביותר להעביר מסר וחבל. אצלי זה כבר הצליח לייצר אנטגוניזם. לא יודעת מה אתכם (?)

בכל אופן, רציתם ילדים? אז קיבלתם. אלא שבפרסומת הזו מזכירים לנו שילדים אולי רוצים להיות כמו המבוגרים אבל הם עדיין ילדים, פרסומת חביבה למדי. אני אומנם לא מחובבי מקדונלדס והייתי מעדיפה שלא יהיו להם פרסומות וזהו, אבל לפחות הם זוכרים את מה שכאן נראה ששכחו, ילד הוא רק ילד…


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: