Blabberista Blog



קרמבו וApple, סוג של השוואה

אני שונאת את שעון החורף!! תמיד זה קורה שניה וחצי אחרי שבמקרה אני נתקלת בקרמבו על אחד המדפים בסופר. או אז, נוחתת אצלי ההבנה, הכרה, החרדה מפני הבאות, שעון החורף עומד להגיע.
כל שנה אותו ריטואל.
אני צועדת ברחוב, בוהה בעוברים ושבים, בחלונות ואז אני רואה אותו, הוא שם, מנצנץ אלי בעטיפה כחולה של ילדות, עומד בגאון כאילו מכריז מולי בהתרסה, החורף כאן! הוא מגיע והוא לא עומד ללכת בקרוב.
אני מרגישה את הדיכאון מזדחל לי בקצה עמוד השדרה והוא גומר לי את הכוחות.
אבל אז מזיזים את השעון ואז אני מבינה עד כמה בהכל פשוט אין הגיון.
הרי עוד שמש בחוץ, עוד ים וגלים, עוד אבטיחים ומלון (גם אם אחרונים), עוד שקט ויתושים של קיץ. אז למה?
החורף הישראלי לא יתחיל באמת עוד חודש חודשיים, אבל כחורף מדומיין שמכריח אותי לשעות של חשכה, יש לו את ההשפעות החורפיות עלי, משל הייתי באנטרקטיקה סובלת מתקופת חורף אפלולית וקרה. הגיון בריא נעלם מהעין בכל הקשור לשעון החורף הישראלי. אבל מה לזה ולפרסומות? קרמבו!
אפל כמו שאפל תמיד עושה, יוצאת בסדרת פרסומות, אולי לא רעה אבל גם לא הכי טובה על גבול המשעממת, שמדגישה פיצ'רים מסויימים באייפון 5, כשברקע יושב קונפסט "ההגיון הבריא" שעומד מאחורי העיצוב והמוצר כולו. כמו עונות השנה אפל רק מזכירה שהיא כאן, בפרסומות שמשמרות את המיתוג, המיצוב וההבטחה, בדיוק כמו שצריך לעשות אבל שום דבר מעבר. כמו הקרמבו שלי, אפל לא באמת צריכה פרסום. אנחנו כבר יודעים שיש להם את העיצוב הכי טוב, והטכנולוגיה הכי טובה, כי ככה הם חינכו אותנו (גם אם המציאות לפעמים מוכיחה אחרת). ואנחנו מתוכנתים למוצרים שלה, מכווננים אליהם (ועל זה בדיוק יושבת הפרסומת של סמסונג שמנסה לשים ללעג את כל אותם נוהרי תורים ואייפונים) נראה שכמו סקר הרחוב שערך ג'ימי קימל ושהראה עד כמה הלקוחות לא יודעים מימינם ומשמאלם בקשר להבדלים בין האייפונים, כך גם אפל יודעת שאין באמת הרבה הבדל, אבל את הבאזז חייבים לייצר. אז הנה לכם, כמו קרמבו טוב שפשוט נמצא שם ובזה הוא סיים את הקמפיין, הפרסומות של אפל.


מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: