Blabberista Blog



מההתחלה

כל מי שמכיר אותי יודע שמאז שצפיתי בסרט על תירס אני לא רגועה, האוכל שאנחנו מקבלים בהרבה מקומות לא ראה חי או צומח מימיו (מקסימום אמוניה). אני אומנם לא צמחונית, אבל מאמינה בחזרה אל המקורות ואולי זו הסיבה שהתחברתי (זה והעובדה שבכל זאת מדובר על סרט סטופ-מושן עשוי ממה שנראה כפליימוביל והעלה בי זכרונות). חברת צ'יפוטליי (רשת מסעדות אמריקנית) יצאה בסרט תדמיתי שמדבר על "הירוק" שבאוכל שלה, אוכל שמגיע עם מודעות. סרטון מקסים וחידוש לשיר של קולדפליי בביצוע ווילי נלסון. הסרטון תומך בפעילות של החברה לכל מה שקשור בחקלאות הוגנת והגיונית באמצעות ארגון בשם Chipotle Cultivate Foundation. אחרי צפיה בסרט תבינו מה זה עושה לתדמית של המותג. במקום לראות מולכם עוד רשת מסעדות רגילה, אתם רואים מולכם מסעדה שהיא ארגון מושקע עם אמירה

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: