Blabberista Blog



לא דובים ולא סנטה

פפסי יצאו כבר לפני כמה שבועות במהלך שאפשר לקרוא לו מתגרה. נראה שמדובר במהלך משולב כי פרסומת אחת מדרום אמריקה והשניה מארה"ב אבל הרעיון אותו אחד: הקיץ הוא זמן לפפסי. דמויות שמזוהות עם קוקה קולה "נגנבו" לטובת הקמפיין של פפסי. זה לא שפפסי מנסה להתעלם מהעובדה שאלו דמויות קוקה קולה מובהקות,להפך, אבל היא משתמשת בהן כדי להגיד משהו מאוד פשוט: בקיץ תשתו פפסי. ולמה? כי סנטה קלאוס (שבדמותו הנוכחית, כובע אדום, מכנסיים אדומים, זקן לבן, הוא המצאה שיווקית של קוקה קולה ) משרת את קוקה קולה רק בחורף ובקיץ הוא בחופש וכך גם דוב הקוטב הצפוני. יש כאן משהו אמיץ. פפסי מבינה את המעמד שלה, היא לא מנסה להיות מס' 1 וזה בסדר מבחינתה. היא מנכסת לה תקופת זמן קייצית לטובת החדרת המותג. האם זה נורא לא לרצות להיות מספר 1? ממש לא. השאיפה וודאי נמצאת שם, אבל המהלך כל כך נכון שיווקית. כי הרי הקהל לא אדיוט ועדיף להודות באמת המותגית שלך וללכת על מה שנכון. אנחנו מספר 2, אבל אחלה מספר 2 ואותנו שותים בקיץ. כך נשארת פפסי עם נתח שוק לא קטן בתקופת זמן מעולה. ומה צפויה קוקה קולה לעשות? להמשיך את מה שהם עושים הכי טוב, להיות מספר אחד, להזכיר לנו שקולה זה הכי מרענן שיש אבל אולי, מי יודע, לצאת בסדרת פרסומות קייצית ומרווה או לייצר איזו דמות קייצית טובה, שתיקה לדעתי לא תהיה כאן ובינתיים שיהיה לכולנו לרוויה

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: