Blabberista Blog



קצת אמביאנט לנשמה

מותגים לא יושבים בשקט בתקופה הזו של השנה. הם חייבים להיראות שם בחוץ וכמה שיותר יותר טוב. חברת מיני הלכה על זה בגדול, מודל ענק של כדור זכוכית כדי להציג את המכונית הקטנה.
המיקום מושלם, מול סניף מייסיס – אחד ממוקדי המשיכה הגדולים בניו יורק ואין ספק שאת מה שרצו השיגו – בולטות וחשיפה בתקופת הקניות המשוגעת של השנה

מוח לקידום תוכנית חדשה בניוזילנד שמדברת על פתרון פשעים באמצעות המוח בלבד. תצורת המוח נראית כמו סימון גופות בגיר.

מה לא עושים כדי להסביר שאם שותים לא נוהגים? כנראה הכל… הנה יוזמה של ארגון ברזילאי נגד תאונות דרכים. משאית שאמורה להוביל מכוניות מובילה כסאות גלגלים עם הסלוגן: זה עלול להיות הרכב הבא שלך. חזק

מראה אבסולוטי בתחנות אוטובוס ברחבי העיר שיקאגו כדי לחזק את האמירה – כל משקה הוא חוויה אבסולוטית שלמה. תודו שזה מייצר נוכחות חזקה

מודעות פרסומת

Trackbacks & Pingbacks

תגובות

  1. * הופ says:

    יופי של דברים

    | הגב תאריך 6 years, 6 months ago


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: