Blabberista Blog



90 סיבות

אנחנו המפרסמים תמיד רוצים שהפרסומת תעביר את כל הסיבות שלדעתנו הן מספיק טובות כדי לקנות דווקא אצלנו את המוצר. משרד הפרסום לוקח את כל הסיבות האלו ומתקשר אותן בקופי טוב ובעיצוב ממוקד, כי תקשור לא ממוקד גורם ללקוח לא להבין מה רוצים ממנו ומאבד את החיבור שלו למוצר. סקודה כנראה לא רצו לוותר על מכלול הסיבות או להכריז רק USP אחד, הם רצו הכל מהכל אבל מצאו פתרון בכלל לא רע.
הספוט מראה אמן שרטוט יוצר את הרכב החדש של סקודה, ה90TSI מכל ה90 סיבות שבגללן הרכב הזה שווה.
זה יפה בעין, מצולם בסטופ מושן ישן וטוב ומפנה לעמוד נחיתה שם מוצג השרטוט לגאווה כשכל לחיצה עליו מספרת על סיבה.
הנה דרך להגיד גם וגם וגם אבל ממוקד


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: