Blabberista Blog



דקה של מחשבה נשית

קחו טעימה של שניה מהמוח הנשי. זה לא שאני חושבת שהפרינטים האלו הם המדהימים ביותר שראיתי, ממש לא, אבל יופי זה לא הכל בשיווק. יש משהו נכון במיוחד בפרינטים הללו כי אשה באשר היא מסתכלת על מודעה בעיתון באותה הדרך שהיא בוחנת חלונות ראווה. אנחנו מביטות בחלון ומדמינות איך זה יראה עלינו או אצלנו או בבית שלנו. זה נכון לגבי שמפו למקלחת וזה נכון לגבי נעליים וזה נכון לגבי שמיכה או סתם מפתח שוודי מהברושורים של הום סנטר. איקאה במודעות החדשות האלו שמגיעות מקנדה, עוזרות לנו לעשות את העבודה הזו. הן לוקחות את המציאות המדומיינת שחיה לנו בראש ונותנות לה דחיפה קטנה. ככה יכולים להראות החיים שלך. עם הבגדים האלו, מסודרים בחדר ארונות, עם הצבעים הנכונים והריהוט הנכון, הם לוקחים אותנו לקצה המדומיין שלנו. אז נכון, לא הכי קריאייטיבי וכבר היו מודעות יצירתיות יותר אבל אין לי כמעט ספק שזו מודעה שבעולם הפרסום, הכל כך שואף ליצירתיות, מביאה את הכסף לקופה. הארד סייל מעודן ולכן אהבתי


מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: