Blabberista Blog



שורף

אחרי שלוש שנים של קבוצות מיקוד ממשיך השיווק האירופאי של המותג החדש מבית קוקה קולה – BURN, משקה אנרגיה . שלושה סרטים מציגים את מהות המותג וגם מתקשרים את אסטרטגיית השיווק שיצרה ערוץ שבו אנשים יצירתיים יכולים לפרסם כל דבר שהוא קצת אחר. חשיבה מחוץ לקופסא מתיחת הגבולות יצירתיות וגירוי כל החושים באים לידי ביטוי בכל אחד מהסרטים יש לי תחושה שהם עומדים לעשות בית ספר קטן במיתוג לשאר המתחרים.

קבלו לינק לאתר וגם קצת סרטים

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: