Blabberista Blog



PAPER CUT

נייר!!" "נייר!!!" אני יכולה לדמיין את איש הקריאייטיב קורא את הבריף, כאשר המילים מתרוצצות מול עיניו והוא קולט שם שוב ושוב את המילה "נייר", כמו VOICE OVER שמקרין לו לראש את המילה המובילה. ובאמת, מה יותר מעביר את הערכים של הMAC הזה אם לא הדמיון לנייר? או לפחות הרצון לקשור בתודעה את הנייד לנייר פשוט? אהבתי את הקריאייטיב ובמיוחד אהבתי את הטוויסט עם הדם שנמרח בצד ימין. את אפל כולנו מכירים וגם את הMAC שלהם וזו גם הסיבה שכל מה שהם צריכים, זה פרסום מינימליסטי, פשוט, נקי וחכם.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: