Blabberista Blog



תפוחים

ארגון CITY HARVEST שפועל בניו יורק, על מנת לאסוף את כמויות המזון שסתם נזרקות לזבל, לטובת אנשים רעבים, יצא בפרסומת ויראלית מעניינת. הכוונה היתה להמחיש לקהל את כמות האוכל שסתם הולך לאיבוד, פשוט כי לא אכפת. לצורך העניין השתמשו בSUBWAY כלוקיישן ובתפוחים. התפוחים ממלאים את הרכבת עד שהדלתות של זו נפתחות. ולמה תפוחים? בגלל הIPHONE של APPLE כמובן. הסרטון צולם בIPHONE והועבר לרשת. העבודה היא של THE MILL, אחת מחברות הVISUAL EFFECT המוכרות ביותר.

מודעות פרסומת

Trackbacks & Pingbacks

תגובות

  1. * yoss says:

    מגניב 🙂

    | הגב תאריך 7 years, 11 months ago


להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: