Blabberista Blog



בגדים ומתים

מכירים את המשפט "מתה, לא יתפסו אותי בזה"? אז זה הקונספט המוביל של חברת הבגדים Superette רק בהפוכה, עם סדרת פרסומות מורבידית שנושאת על דגלה את המשפט הבא: Be caught dead in it .

אז למה לדעתי זה עובד?

כי יש כאן פרסום EDGY במובן של: על הקצה, כי הוא יוצר עניין נכון, כי הוא חד ומוחצן . מותגי אופנה על פי רוב, ינסו להפוך את המותג למשהו שהוא כל כך קול- COOL, שלא תוכלו להוריד אותו, שתרגישו שהוא מבטא בדיוק את מי שאתם. ומה יותר COOL מאשר יחס של שלוות נפש למוות?   ואם באופנה עסקינן אז קבלו עוד מודעת פרינט של חברת RAMORAMA (לTshirt's) שאומרת : Expose yourself בתרגום זה בערך: תביע את עצמך.

אז הנה אחת שהולכת על הCOOL מכיוון ה-"אני לא שם על כלום, כלום לא מעניין אותי אפילו לא המוות" ושניה שהולכת על הCOOL מכיוון ה- "אני מביע את מי שאני כמו שאני רוצה".

אהבתי

ואתם?

superettefence

superetteelevator

superettestairs

ושל RAMORAMA …
ramchest

מודעות פרסומת

Trackbacks & Pingbacks

תגובות

  1. * שאי פה says:

    הנה שתי דוגמאות של פרובוקציה שמסמנות בדיוק את הגבול הדק בין פרובוקציה שעובדת לפרובוקציה מיותרת: הראשונים (הגופות), עצרו בדיוק על סף התהום ויצא להם מצוין. השניים (תחשוף את עצמך) עברו את הגבול הדק הזה ועכשיו, אני מניח, הם עדיין מרוצים ומרגישים באוויר, אבל ברגע שיסתכלו למטה יראו את התהום.

    | הגב תאריך 7 years, 9 months ago


להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: