Blabberista Blog



אקולוגיה בהפוכה

אז נכון שירוק זה נורא IN ונכון שכל פרסומאי מתחיל היום יודע שמה שלא תהפוך לירוק, זה ימכור. אבל רשת המלונות האירופאית של הנס ברינקר (HANS BRINKER) הלכה עם זה עד הסוף ובאופן משעשע. הקונספט של רשת המלונות הוא שהם זולים מאוד, המתקנים הם ברמה בסיסית. יש כאלו שהיו רואים את הפן השלילי של מלון כזה , אבל ברשת המלונות בחרו למצוא את הפן החיובי. איך? הפכו את זה לירוק. אז הנה לכם. שלוש מודעות פרינט ירוקות כשהסלוגן (המעולה, אם יורשה לי) הוא: ACCIDENTALLY ECCO-FRIENDLY. פשוט וכנה.

1-brinker

2-brinker

3-brinker

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: