Blabberista Blog



העתיד כבר כאן

באנגליה השיקו השבוע את לוח המודעות האישי הראשון. מה הכוונה? לוח המודעות עבר פרסונליזציה, כל פעם שעוברת מולו מכונית, הוא מזהה את הרכב ומודיע לנהג מהו השמן הנכון למנוע. המשווק היא חברת קסטרול (Castrol) יצרנית שמנים.
מצלמות תנועה קולטות את הרכב ומעבירות את המידע אל הבילבורד.
אפשר להגיד שפרסונליזציה בשיווק היא העתיד והמתכון להצלחה.

הסרטון הבא מדגים את התהליך.


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: