Blabberista Blog



החדרת שוק ונקודה למחשבה

חייבים להודות שלמרות שבהתחלה שיווק משקה האנרגיה BLU גרם להרמת גבה (לפחות אצלי), הבחור שיחק אותה בענק.
למי שלא מכיר את הסיפור (ואני בספק) מדובר, בתמצית, במריבה בין המפיץ הרשמי של XL (בני פאוזי) לבין חברת הייבוא וההפצה סידס. אחרי שסידס לקחו את המותג XL מפאוזי, הלך זה והחל לייבא את המותג של BLU, עוד אחד בסדרת משקאות האנרגיה בארץ.
מה שנראה לרבים בהתחלה, כמשחק אגו אחד גדול עם 0 סיכויי הצלחה, נראה היום כשיחוק לא קטן בכלל.
הדיבור בביצה היה שמישהו פה לא יודע להפסיד בכבוד ולצערנו ימצא את עצמו עם המכנסיים למטה בלי אגורה.
בני פאוזי שיווק את המותג BLU בכל מקום אפשרי. הוא התחיל במודעות בבילבורדים ברחבי העיר, עבר למודעות בכל מקום אפשרי (תחנות אוטובוס, אוטובוסים, קיוסקים) ועבר לBTL עם לא פחות מאירועי קיץ בחסות המותג. אין מה להגיד, זה עבד ועובד. המותג נמצא בכל פינת רחוב ותופס כבר נתח שוק משמעותי (השמועות אומרות שמעל 40%).
רוצים ללמוד החדרת שוק? זה המקום.
שיווק נכון ופריסת מדיה משובחת, הליכה על הגבול הדק שבין הפופיק לבין קפיצה מעליו, לקיחת סיכונים במידה והנה, הוא חדר לשוק כמו שאף אחד לא ציפה. זה מה שעושים תמחור נכון ותקשורת שיווקית מעולה.
ואילו בגזרה של XL, שקט ודממה…

אז רוצים להחדיר מותג? שום דבר לא יוכל להחליף את פריסת המדיה האולטימטיבית – פשוט להחשף בכל מקום.

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: