Blabberista Blog



שימור בלי שירות? אין חיה כזו

כל כך הרבה פעמים אני נתקלת ביומיום בצורך להסביר לאנשים (רובם אומנם לא מהתחום) מה הכוונה שלי בשימור לקוחות.
לא מדובר על טקטיקה חד פעמית, אלא על גישה חברתית.
כשאומרים שימור, מדברים על כל הפעולות שעושה החברה/ המותג, על מנת להשאיר את הלקוחות הקיימים אצלה בין השלב שבו מגייסים אותם לשלב שבו הם מחליטים לנטוש.
השימור מנסה למנוע נטישה, מנסה ליצור חוויה טובה וחיובית אצל הלקוח כדי שזה ישאר חלק מארסנל הלקוחות וגם יהווה פרסום חיובי למותג.
אסור לעשות את ההפרדה הזו בין שירות לקוחות לשימור לקוחות. מדובר על אותה המטבע.
השירות המיטבי שלנו הוא חלק מהשיווק שלנו, הוא מאפשר לנו להכריז ללקוחות משפטים כמו: "אצלנו תקבל יותר" או "חוויה של פעם בחיים".
הטבות שונות ומחירים נוחים זה חלק משימור, מתנות ללקוחות זה חלק משימור, שיווק תדמיתי הוא חלק משימור,שקיפות מול הלקוח זה חלק משימור והן גם חלק משירות טוב ללקוח.
כל אלה יוצרים חוויה חיובית וזו השאיפה.
חוויה חיובית מורכבת משירות טוב אבל גם מהתחושה שהמותג ממנו אני רוכש הוא מותג נחשב שמעניק לי את הערכים שאני מזהה בו.
אז לסיכום ההסבר הקצר – שימור לקוחות הוא הפעולות שאנו עושים על מנת ליצור חוויות חיוביות בקרב הלקוחות על מנת שאלה יבחרו בנו פעם אחר פעם. מותג חזק עם מיצוב טוב יביא אתכם לחצי הדרך, השאר נתון בידי השטח.

בעידן שלנו זו משימה לא קלה (הרי כל דבר צריך להכניס למגירה שלו), אבל אם תצליחו לגייס את מנהל שירות הלקוחות שלכם למשימות השיווקיות, עשיתם חצי עבודה.

בהצלחה!

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: