Blabberista Blog



פונים לחיילים

בנסיעה האחרונה שלי לצפון, נתקלתי בתחנת האוטובוס בתמונה הבאה:

סטימצקי ועיתון במחנה החליטו לצאת בשיווק ממוקד לחיילים. המודעה מפרסמת מעין תחרות הסיפור הקצר, בה משתתפים חיילים וכותבים את הסוף שלהם לסיפור. המודעה מפנה אל אתר וכמובן לקבוצה ייעודית בפייסבוק.
שיווק גרילה הוא אחד מאמצעי השיווק המרתקים ביותר. הדרך שבה עובר שיווק מהבילבורד הרגיל אל זירת הרחוב, סוחף אנשים ביצירתיות שהוא מצליח לייצר וגורם ללקוחות להתסכל על המותג בדרך קצת אחרת.
מעניין לראות איך הפרסום הזה, שפונה לחיילים בדיוק בנקודות המפגש איתם, ילך.

מודעות פרסומת

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: