Blabberista Blog



בידול שמדיבול

חייבים להבין שבמאה ה21 בידול הוא שם המשחק
תבדל – יזכרו אותך יותר
לא תבדל (ותהיה כמו כולם) – פשוט לא יזכרו אותך
מכאן שכשאנחנו (אנשי הפרסום) אומרים שאנחנו לא אוהבים פרסומת זה לא תמיד כל כך משנה.
הרי מה שחשוב הוא הבידול ובסופו המיצוב של המותג מעל האחרים.
גם פרסומת גרועה מבחינת הביצוע יכולה להביא את המותג שלה גבוה.
זה יכל להסביר את ההצלחה של ג. יפית. אני באופן אישי מאוד לא אוהבת את הפרסומות שלה ואני בטוחה שיש רבים כמוני.
נראה לי שהפרסומות ברמה ירודה ללא שום השקעה קריאטיבית.
אבל, אנשים, זה עובד! זוכרים אותה!
זוכרים כי היא מכוערת, כי היא מדברת בקול מאנפף, אולי אפילו כי הפרסומות מטופשות?
הסיבה לא ממש חשובה
העובדה היא שהיא מיצבה את עצמה כסוג של אורים ותומים לעמך ישראל ואלה הולכים אחריה כחבורת כבשים.
אתמול בערב זכיתי לראות לראשונה את הפרסומת החדשה של קרליין, זו שמבטיחה פנים חלקות. כבר תקופה ארוכה שקשה לי עם הליהוק שלהם ועם תוכן הפרסומות אבל זו שברה את הגבולות. הבידול שהם ניסו לעשות להערכתי הוא שבשונה ממותגי טואלטיקה אחרים שמנסים ליצור זיהוי עם חו"ל קרליין הם ישראלים וככאלה מבינים לליבה של הישראלית ורגישים למזג האויר ולמזג הכללי ולכן הם טובים יותר. בינתיים אני לא רואה שזה קורה, אבל אולי אני טועה. להערכתי הם נשארו בלי יותר מידי. גם פרסומות ירודות וגם מותג שמאבד מהאוירה החו"לית שהיתה חלק ממנו במשך שנים.
נורא רציתי לשים לינק אבל את הזוועה הזו עדיין לא העלו לאינטרנט, כך שנחסך לכם (בכל מקרה אתם מוזמנים לרוץ לטלויזיה) 🙂
ומכאן למסקנה המתבקשת – אם כבר בידול תדאגו שיש לכם על מה להשען כי משם הנפילה לא קלה

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: