Blabberista Blog



מה קורה לי כשמשעמם

נסו פעם להסתכל בהפסקת הפרסומות על הפרסומות. אני יודעת שלפעמים רק מצב שיעמום קטטוני מביא אותנו לנקודה הזו, אבל זה מה שקרה לי אתמול. יש כל כך הרבה פרסומות ובשנים האחרונות כל אחת מנסה לבלוט יותר מהשניה. אתמול בערב ישבתי והסתכלתי טוב טוב. פתאום הבנתי את הכמות העצומה. זה לא שלא ידעתי על זה קודם, זה פשוט מאוד בלט כי ממש התרכזתי. אז איך בעצם המפרסמים גורמים לעצמם לבלוט מעל כולם? יש את אלו שמדהימות אותנו בשניה הראשונה, עם צלילים וצבעים בולטים ויש את אלו שאתה רואה ואתה יודע שאתה חייב לראות עד הסוף, אלו עם הפאנץ' ליין המעולה.

אתמול ראיתי כמה שממש מצאו חן בעיני: גלידות נסטלה עם הפרסומת של האוטו גלידה, קצת מזכיר את פלאפון מבחינת בחירת האווירה והצבעוניות אבל ממש טוב (גלר נסיס), יש את מילקי של שטראוס עלית שכולם כבר ראו, שקצת מפדח להסתכל על עצמם עושים לעצמם פאדיחות אבל  פרסומת טובה (שלמור אבנון עמיחי), יש את נסטלה דגני בוקר עם פרסומת מעולה לשיחת נפש בין אב ובן (מקאן אריקסון) או הפרסומת המשעשעת של קנור… ויש את אלו שאני ממש לא אוהבת, כמו הפרסומות של ג. יפית וגם את אלו שפתאום מאיה ישעיהו הכלה נכנסת לפריים (עד היום אני לא ממש מצליחה להבין את פשר ההצלחה של הגימלית) ויש את אקטיביה (דנונה, שטראוס עלית), שכאילו, עשו לי טובה (שלמור אבנון עמיחי)! או 9 מיליון שפשוט דייייי כבר.

אבל, זה שאני אוהבת או לא אוהבת משהו, בהחלט לא אומר שהיא לא פרסומת מוצלחת. פרסומת נמדדת (כך נדמה לי) על פי ההצלחה. ומהי הצלחה? זכירות גבוהה – הרי לא יעזור שכולם ידעו שיש את "הפרסומת המדליקה הזו עם המזגן", אבל אף אחד לא ידע איזה מזגן…., מיצוב איכותי שיהפוך את המותג לנדרש, פניה אל קהל היעד בלי להתפזר וכמובן כמובן הדבר החשוב ביותר צליל הכסף שנשפך לקופה בזכות הפרסום :)

 אז תהיו בטוחים שג. יפית עושה את זה בהצלחה וגם אקטיביה ו9 מיליון שכולנו זוכרים בעל פה. (השאלה לגבי ג. יפית מופנית יותר לקהל הצרכנים שזה אשכרה משפיע עליהם. כאילו שאם היא אמרה אז זה בטוח טוב… ? )

אלו סוף ההגיגים הליליים,

שיהיה לכולם סופ"ש מדהים


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: