Blabberista Blog



מה לבקש כשמבקשים

רשמתם בריף מעמיק ועדיין לא קיבלתם את מה שאתם רוצים? אולי הטעות היא באופי ההנחיות?

 

אני זוכרת איך בשנה הראשונה לעבודה שלי בתחום הפרסום, מצאתי את עצמי לא מעט פעמים מורטת שערות (מהראש לא מהרגליים) מתסכול.

הרי הייתי כל כך ברורה בבקשה בבריף, הוא היה מהמם, אז למה לא עושים את מה שביקשתי???? אחרי כמה חודשים הבנתי את העניין.

 

תמיד כשמנסים לדבר עם קריאייטיב, חשוב לשמור על גבולות גזרה ברורים!

תזכרו, עיצוב גרפי  הוא סוג של אומנות. אם אתם רוצה שהמעצב יעשה את מה שביקשתם חשוב להשאיר לו מקום לדמיון ברמת העיצוב.

בקשות כמו: אני רוצה פרח בצד ימין ושכל הטקסט יהיה בבולד ותשים קו להדגשה וגם צירפתי תמונת אוירה לשים ברקע" הן בקשות לא יעילות. למה? פשוט מאוד! 

כמו אומן שלא רוצה שיגידו לו איך לצייר, גם מעצב לא רוצה שיתנו לו הנחיות כל כך ברורות, אחרת מה הוא עושה כאן?

מעצב שיקבל בריף כזה, יעצב לכם את הדבר המזעזע ביותר, רק כדי להוכיח שזה לא עובד ובצדק.

לכן חשוב לתת בבריף את המטרות בלי לגלוש לצדדים. לדבר על האווירה שרוצים לשדר במודעה, למי היא פונה, מה המטרה הסופית, עד כמה היא HARD SALE ועד כמה היא שיווקית.

כך תגיעו למה שאתם מבקשים.

העצה הזו טובה גם לתחומים האחרים, קופי הוא קופי – אל תגידו לו מה לכתוב, ארט הוא ארט וכו'

ככה תמנעו מהרבה כאב ראש, לכם ולמעצבים 

מודעות פרסומת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: